Tuesday 4 December 2012

Kesakitan saya Hilang dalam masa 12 hari!




Saya Chung Yoon Fong, dari Seremban dan kesihatan saya amat teruk sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Saya terasa tidak bersemangat selepas bangun dan rasa sakit yang berterusan pada badan terutamanya pinggan saya.

Pada Jun tahun 2010, kesakitan tangan kanan saya tiba-tiba meningkat, terutama pada lebih kurang 5-6 waktu pagi. Saya menjalani perubatan tradisional cina dan akunpuntur selama 1 bulan tapi tidak nampak perubahan langsung. Ia telah menjejaskan kegiatan harian saya tidak kira semasa makan, gosok gigi, mengambil barang mahupun memakai pakaian. Saya terpaksa mengambil 2 minggu cuti tanpa kerje kerana kesakitan tangan kanan yang teruk apabila saya menunggang motorsikal. Ia bagaikan hari Khiamat saya!

Kawan Saya bernama Mr. Lee Kon Yew berkongsi tentang pemulihan kesihatan beliau dengan produk True Self Repair dan menggalakkan saya untuk mencubanya. Pada masa itu juga saya mencuba produk True Self Repair selepas melihat testimoni beliau. Perkara yang tidak disangka berlaku! Kesakitan tangan kanan saya hilang terus selepas pengambilan 1 peket selama 12 hari sahaja! Semangat saya semakin bertambah dan saya boleh makan, gosok gigi, pakai baju seperti biasa dan tiada lagi kesakitan semasa saya menunggang motorsikal! Ia memang menakjubkan!

No comments:

Post a Comment